Sara Möller

Kontakt: [email protected]

MSM mot eksem

Publicerad 2014-09-05 11:37:00 i Hälsa och välmående,

Det var flera stycken som kommenterade eller tog kontakt med mig efter att jag skrivit inlägget om mina eksem, och ni berättade att ni lider av samma sak. Det här inlägget är tillägnat er, och ni får mer än gärna dela vidare! (Ett separat inlägg med lite mer fakta om MSM kommer senare. Because I löööw it!)
 
Jag har hört och läst om mirakelhistorier där folk plötsligt blivit av med allt från ögonsjukdomar till allergier efter att de börjat använda MSM. Så jag måste bara dela med mig av en fruktansvärt ball grej. Det är nu bara EN VECKA sedan jag börjat använda MSM i sprayform. Jag spatserade iväg till stan och köpte en såndär tom sprayflaska. Kokade upp sex delar vatten och blandade med en del MSM. Busenkelt! Jag har nu i en veckas tid använt denna spray dagligen som facemist, ögondroppar, nässpray SAMT på mina eksem. Okej?
 
 
Jag har gjort en revolutionerade upptäckt. Visst har jag ju vetat att MSM accelererar sårläkning med 50%, men detta.. TITTA! Mina händer är friskare än någonsin. Jag har for real prövat allt, och MSM är det enda som hjälpt mig på detta vis. Nu kan jag ju inte komma och påstå att detta är lösningen på problemet, eftersom jag enbart prövat i en veckas tid. Men kom igen, ni ser ju skillnaden. Det kliar inte längre, och jag har inga sprickor i huden. Det här känns som en lika stor upptäckt som Newtons gravitationslag. Kan ni hålla med om det?
 
FÖRE ----------------------------------------------------------------------EFTER
 
P.S. Mina händer var inte gula före.. Det är bara ljuset som är lite annorlunda! Ni vet.. Mobilkamera! 

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2014-09-25 12:45:29

Och nu har jag äntligen fått hem sprayflaskor, så nu ska här tillverkas MSM-spray. Tack för tipset!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv