Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Dagens 27.9-11

Publicerad 2011-09-27 21:38:59 i Dagens,

DAGENS HUMÖR: +++
DAGENS VILL HA: Sällskap! Någon som vill ställa upp?
DAGENS KLÄDSEL: Randig oversizad tröja, strumpbyxor, pannband och arbetsskorna!
DAGENS SMINK: Foundation, mascara och eyeliner.. Like always!
DAGENS FRISYR: Ofixat! Lösningen → dölj med pannband!
DAGENS HÄNDELSE: Emh.. Jag var på jobbet, och gick för att öppna garagedörren till kvinnan som skulle köra in oljorna som vi beställt. Jag skulle vara mycket manlig av mig och flytta på ett gammalt stekbord som stod ivägen. Knuffade på stekbordet lite lätt och från ingenstans börjar det sputa vatten så utahelvete ur en vattenslang. Där stod vi då, jag och vattenslangen. Jag duschade hela mig, halva garaget och lite till.. Great success! Och ja, det ÄR tillåtet att skratta.. Det skulle jag också gjort om det hänt något annan! (Sånthär händer bara mig.. Ni behöver inte vara oroliga)
DAGENS LÅT: The Maximals - For god sake jane
DAGENS PLANER: Inte så mycket nu längre.. Titta nyaste avsnittet av GG och sen sova? Klockan är ju 22:30 och jag har veikkaus-kurs imorgonbitti.
DAGENS SAKNAD:
DAGENS DUMMASTE: Pass
DAGENS SÄMSTA: Jag är ensam hemma! Och jag är sämst på det, är så löjligt sällskapsberoende..
DAGENS SJUKA: Läs "Dagens händelse" ...
DAGENS DROG: Vatten!
DAGENS KRAM: Kramade pappa hejdå när han drog på jobbresa imorse.
DAGENS PUSS: Det är förjävla sorligt, men jag har ingen att pussa på. Förutom Arne, men hon är inte så pussvänlig, om man säger så!
DAGENS KÖP: Nothing..
DAGENS GODIS: Chokladresterna pappa lämnat på köksbänken
DAGENS ORD: "Hejheeeej", "tack" och "varsågod".. Jobbet, ni vet!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-09-27 22:07:02

Nejdu, sånt händer inte alls bara dej! Hej jag heter lina och jag är dendär personen som alltid råkar ut för saker som inte egentligen händer i verkligheten. Har vi träffats?

Postat av: RASA svarar

Publicerad 2011-09-28 21:12:48

Något säger mig att vi är släkt. Kan det stämma?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv