Sara Möller

Kontakt: [email protected]

True love

Publicerad 2009-11-09 16:39:26 i Vardag,


Jag har gått och kärat ner mig i dessa skor. REJÄLT! De ger mig fjärilar i magen.. Men det äro icke trevligt att vara olyckligt kär. Därför tycker jag vi skall starta en insamling vid namn MSH (Make Sara Happy). Pengarna går givetvis då till ett gott ändamål (läs: köpet av dessa skor). Är ni med?

.. Eller så väntar jag bara tills den dagen då jag har pengar, eftersom jag vet att den dagen kommer.. Snart! Jag lovar att de skall bli mina. Jag äger dem nästan redan (eftersom de finns i mina tankar)! Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv