Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Tjat kind of day.

Publicerad 2015-02-02 21:45:16 i Vardag,

Rubriken lyder egentligen "That kind of day", men jag bloggar från min tab och autocorrect bara tar över hela inlägget, inklusive rubriken. Det passade visserligen ganska bra. Jag drog ett mördarpass idag, inte på gymmet men på jobbet. Det har varit en ganska kass dag, tjatigt. Jag trodde det var onsdag, pga att jag jobbat lördag och söndag. Men KÄNSLAN när man inser att det bara är måndag, en sån käftsmäll. Jaja, jag håller ju på att konvertera till tvättäkta måndagfantast men går sisådär, som ni kanske noterat. Jobbar på't! Förresten har jag feber också, märkte jag nu (när huvudet kändes 3 kilo tyngre än vanligt).
 
När man har dagar som dessa måste man påminna sig om att det finns bra dagar också. T.ex. dagar när random kund på jobbet dricksar en (läs: mig) med chokopengar. Bara sådär, bara för att jag är så himla najs. Tio euro och tjugo cent, ka-ching! 
 
(Det tog mig 27 dyrbara minuter att skapa detta blogginlägg bara för att jag var tvungen att correcta autocorrect. Hur ironiskt?)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv