Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Höstig uppdatering..

Publicerad 2014-09-23 18:51:27 i Vardag,

Utsikt från fönstret i detta nu.. 
 
När jag vaknade imorse visade utetermometern EN grad. En fjuttig plusgrad, verkligen snålt. Men jag tycker faktiskt att det är himla mysigt med höst. Men det här med att det haglat idag vet jag inte riktigt om det hör hösten till. Idag var jag tvungen att kuta för allt vad jag var värt alla de 700 metrarna jag hade från jobbet hem. Måste verkligen sett snyggt ut. Aja.. Allt vore väl helt magnifico om det inte vore för min förkylning.. 
 
På tal om höst så är det ju snart vinter (eh, no shit?). Jag har de senaste vintrarna nästan förfrusit mina stackars fötter. Anledningen är den att jag inte hittat ett par snygga vinterskor. Förstår inte hur svårt det kan vara.. Men ett par varmfodrade stövlar med lite klack är tydligen sällsynt. Är det verkligen för mycket begärt? 
 
Och så från en sak till annan. När jag inte jobbar, eller bara annars fördriver tiden så läser jag mycket just nu. Jag älskar böcker och därför är jag tacksam för att jag har en lista med böcker (såklart i det ämne som intresserar mig mest just nu) att plöja igenom det här första året av studierna. För tillfället håller jag på att läsa en bok som heter Ditt inre centrum. SÅ läsvärd!
 
 

Kommentarer

Postat av: Lesthi

Publicerad 2014-09-24 11:11:24

Om du nån gång känner för att göra ett inlägg om böckerna du planerar att läsa vore det kul :D jag är nämligen en väldigt uppstressad person och jag tror jag skulle ha nytta av böckerna :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv