Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Frankfurt | Laubach | Grünberg 17.10-21.10

Publicerad 2014-10-29 11:40:00 i Resor & Äventyr,

Ja. Alltså. Jag kom ju faktiskt hem från Tyskland för en vecka sedan. Såattee.. Jag förstår om ni tror att jag åkt upp i Maintower och ramlat ner eller dylikt. Men så är alltså icke fallet. Tysklandsresan var himla skoj! Jag slänger upp ett par mobilbilder, som tyvärr INTE har sett skymten av ens liiite redigering, så ha lite överseende, tack. Jag tog faktiskt några bilder med min kompaktkamera också. Jag är väl kanske den enda personen i hela världen som fortfarande använder en sådan år 2014, men den tar faktiskt snäppet bättre bilder än min lilla samsung. Dock hade jag inte orken att koppla kameran till datorn och dra över bilderna (=lathet level 9127834).
Under vår Tysklandsresa har jag sett Frankfurt, Laubach samt Grünberg IRL. Mucho vackert, fascinerade och mysigt på alla sätt och vis. Hela resan var väldigt lyckad, förutom att jag led av svår tandvärk majoriteten av tiden. Men det har jag nästan förträngt nu :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv