Sara Möller

Kontakt: [email protected]

(TORS)DAGENS 20.11-14

Publicerad 2014-11-20 19:38:37 i Vardag,

Mitt bloggande har onekligen känts lite sorligt de senaste dagarna. Men jag lever, jo! Men jag känner att jag inte har mycket att blogga om. Påriktigt alltså. Jag jobbar, äter, sover, läser och umgås med le boyfriend. Ja, så eftersom bloggmaterialet är så bristfälligt smäller vi till med en sånhär rolig listaaa som jag fyllde i ganska frekvent för många år sedan.
 
Dagens avklarat: Kurs från jobbet »» FRKs Trygghetspass har jag nu i fickan.
Dagens låt:"Åh Mickey att du inte fattar vad du får, jag vill att du ska stanna varenda gång du går.." har jag spelat på repeat i mitt huvud hela dagen. WHY OH WHY?
Dagens frisyr: Ett halvlockigt burr som onekligen behöver en omgång med shampoo.
Dagens klädsel: Strumpyxor, svart kjol och en "cropped sweater" (svenska, anyone?)
Dagens roliga händelse: När jag fick syn på min egen spegelbild imorse. Fun times, fun times.
Dagens planer: Jag har inte så mycket planer mera idag. Klockan är 20:37. Jag är urtrött efter en heldag på kurs. Jag har mat i ugnen, väntar på att le boyfriend kommer från gymmet så vi kan äta nångång.
Dagens vill ha: Meeeer juuul, ge mig, meeer jul....
Dagens saknad: Snö. SNÖ(!!) Sara "jag-hatar-snö" Möller saknar snö. Det är så sanslöst grått utomhus. Lite snö vore nog toppen! 
Dagens tråkigaste: Jag glömde halsduken i kursutrymmet idag. Blir så himla bitter på mig själv. Nu är jag tvungen att köra dit igen för att hämta den. Det får bli imörrn! 
Dagens finaste: Allt förutom mitt hår då kanske.. 
Dagens köp: Bananas. 
Dagens mat: Ikväll bliiire batat tillsammans med baconinlindad kyckling. LYX! 
Dagens kärlek: Ben&Jerry's-glassen i vår frys. Det kallar jag kärlek det. 
Dagens mående: Jag mår faktiskt riktigt finemang. (:
Dagens skratt: En av föreläsarna på kursen hade exakt min humor (sarkasm in my ♥), så då skrattade jag rätt ofta. Nästan pinsamt ofta.
Dagens önskan: Att det skulle komma något trevligt program från TV4 ikväll. Men ser ni, nej. Inte idag. 
Dagens längtan: Jag längtar efter helgen. Del för att jag är leeEdig och dels för att jag fyller 20(+3) år på söndag. Födelsedagar är skoj! 
 
Och till sist..
 
DAGENS AFFIRMATION: 
 
(Affirmationer tänkte jag skriva lite mer ingående om i ett separat inlägg. Om ni vill! Och det vill ni.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv