Sara Möller

Kontakt: [email protected]

TJUGOTRE ÅR

Publicerad 2014-11-26 15:26:55 i Vardag,

I söndags fyllde jag år. Hela 23 år, för att vara exakt. Vi bestämde oss för att fira på lördag, och det gjorde vi genom att gå ut och äta, och sen lite bowling på det. Efter bowlingen blev det, inte helt otippat, utgång. Jag är genuint tacksam till alla som var med. Det var himla trevligt.
 
På söndagen blev jag uppvaktad på sängen av le boyfriend. Han väckte mig med sång, presenter och en Verve ReMix. Hur lyx? Jag förstår att ni är nyfikna på vad som fanns i paketen. Det var faktiskt en Samsung Galaxy Tab 4 i min all time favourite färg VITT, samt ett fodral till den. Även det i vitt, såklart! Min kille, han är en man som kan. Nu kan jag äntligen sitta och läsa min e-böcker i soffan istället för att sitta ihopsäckad framför datorskärmen och läsa. Jag. Är. Så. Galet. Nöjd.
 
Som om det inte vore nog med en läsplatta har jag dessutom fått (mitt favorit)tvättmedel av märket Maison Belle, ett serveringsfat med två tillhörande muggar, en fin tavla, te, tidning och skumppa och massor med gratulationer. Man kan inte bli annat än (pinsamt) rörd, för jag hade inte önskat mig något överhuvudtaget.
 
Tusen tack till alla! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv