Sara Möller

Kontakt: [email protected]

SATURDAY // NIKE AIR MAX 90

Publicerad 2014-08-23 12:03:00 i Vardag,

Här sitter fröken Möller och pöser. Det sammanlagda antalet timmar sömn inatt översteg 8,5. Det börjar vara på gränsen till TOO MUCH. Jag har i princip kunnat ta sovmorgon varje dag denhär sommaren.. Nästan! Men ändå har jag stigit upp mellan 8 och 9 de flesta dagar (med undantag dagarna efter partaj). Jag äro mäkta imponerad av mig själv, för det är väldigt ovanligt för att vara jag. En sovmorgon brukar sträcka sig ända till 11, eller möjligtvis även 12. Sablar.. Nu kom jag av mig! Jag tror min point var att jag är lite seg idag för att jag sovit aningen för länge inatt.  OCH att jag så småningom börjar bli en morgonmänniska.
 
Niklas hakade på Noa till gymmet nyss och här sitter jag och pumpar opassande musik ur högtalarsystemet. Senare idag ska vi gå in till stan idag och strosa runt. Jag har höga förhoppningar på att ett par vita Nike Air Max 90 ska hoppa i famnen på mig och vilja följa med mig hem. Kan någon vänlig själ berätta för mig om jag kan hitta ett par sånahär i Vasa? Yes or no? ↓
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv