Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Födispresenter

Publicerad 2013-11-25 17:10:01 i Vardag,

 
Wiii! Här e alla mina fina presenter jag fick i lördags. Känner mig som en liten bortskämd brat, men jag äro evigt tacksam. Jag fick en otroligt fin tavla som kommer passa utmärkt i mitt framtida hem. Den går precis i stilen jag gillar när det kommer till inredning. Sen fick jag också första säsongen av Desperate Housewives, min favoritserie. Tanken är att jag ska samla ihop alla säsonger på dvd, har nu första och fjärde. Två biljetter till Veronica Maggio på The Circus i Helsingfors i februari fick jag också. Hur fint är inte det? Jag är så förväntansfull att jag nästan går av på mitten. Och eftersom jag på senare dagar har funnit Isabella Blondinbella Löwengrip som en av mina förebilder så är det ganska naturligt att jag vill ta del av hennes böcker. Jag har läst de två första och är numera också ägare till den tredje boken Economista. Ser så fram emot att läsa den! Sist men inte minst så fick jag en plattång av märket ghd. Har velat ha en sedan jag fick nys om märket när jag inledde mina frisörstudier. Det här är alltså inte vilken plattång som helst. Den är nämligen bland de bästa på marknaden, en Ghd V gold classic styler. Tången har en mycket avancerad värmeteknologi och är lätt att både platta och locka med. 
 
Så. Sjukt. Nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv