Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Onsdag

Publicerad 2012-08-29 21:35:00 i Frisörrelaterat,

Skoldag 3/3 denna vecka avklarad. Både igår och idag har vi haft kundarbete, men igår hade vi bara EN endaste kund på hela dagen så vi satt och övade långhårskamningar på dockhuvuden. Hann inte göra min färdig men på bilden ovan så ser vi det jag hann åstadkomma. Sen lärde jag mig också att fläta flätor med fem svansar (skitsvårt för övrigt), göra frisyrer i stil med dethääääär samt göra lagda vågor med än annan teknik. Riktigt tjohejsan! 
 
Idag hade vi desto fler kunder. Jag hade en klipp+slingor och en klipp. Det flöt på bra utan diverse komplikationer. Men jävlar vad trött jag var efteråt! Kom hem, landade i sängen och började storböla for no reason at all, bara sådär liksom.. På tal om trött då alltså! :o Somnade snabbt som tusan och ganska exakt 32 minuter senare var jag som en ny människa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv