Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Torsdag och skola

Publicerad 2011-09-22 18:07:31 i Frisörrelaterat,

Jag snoozade i EN HEL F-ING TIMME imorse. Inte okej, attans snoozeknapp! Så med andra ord fick jag rätt bråttom till skolan. Sen hade jag glömt sminkpenslarna också, så de fick jag åka tillbaka och hämta. Väl påväg så uppenbarade sig det som gör mig mest nervös i trafiken. Poliser!! Fastän jag alltid har säkerhetsbälte, inte kör berusad och (allt som oftast) följer hastighetsbegränsningarna så blir jag alltid spaghetti i benen och pulsen slår i 197 när jag ser skymten av en polisbil. Av någon anledning så hamnar alltid foten på bromspedalen, bara av ren reflex. Ganska sjukt! Blåstest var det iallafall och inte helt oväntat blåste jag nollkommanoll. Highfive på den!

Vi hade modelldag idag i skolan, och festuppsättning + make up stod på schemat. Min modell, Maria, skulle komma kring 13:30. Så hela dagen fram tills dess gick jag och var nervös. Fick för mig att jag skulle göra en uppsättning jag inte gjort förut. Så jag slängde snabbt ihop den på en docka, bara för att testa om det funkade.



Och såhär såg det ut på en docka med MYCKET hår. Bilderna på Maria visar jag senare!

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2011-09-22 21:09:55

pics på bloggen nu. tack för en kul eftermiddag!

Postat av: RASA svarar

Publicerad 2011-09-23 13:05:43

Häärligt ^^ Tack själv!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv