Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Dagens 9.3 -11

Publicerad 2011-03-09 22:50:41 i Dagens,

Dagens humör: ++++
Dagens mående: Jaaa alltså.. Jag har varit lite (läs: förjävligt) trött!
Dagens borde: "Öva" sax över kam.. Det har jag inte gjort! Hupps..
Dagens frisyr: Utsläppt och fult..
Dagens smink: Det vanliga.. Foundation, eyeliner och mascara, i stora drag..
Dagens klädsel: Strumpbyxor, svart tight klänning och brun kofta + kilklackar
Dagens planer: Gå och lägga mig!
Dagens materiella vill ha: Massa fina vårkläder och skor!!
Dagens fundering: What's wrong with me?
Dagens beroende: Vatten!
Dagens tråkigaste: Min garderob.. Herrejävlar, jag vill slänga ut hela innehållet!!
Dagens tidning: Ingen
Dagens köp: Vindruvor är dagens bästa köp!
Dagens låt: The Strokes - Under cover of darkness

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv