Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Crazy Crete

Publicerad 2010-05-10 18:34:14 i Resor & Äventyr,

DAG 1

Första maj kl 05:44 på flygplatsen i Vanda. Jeteenervösa!

I väntan på att få stiga på flyget tog vi varsin cider.

Fanny var JÄTTEGLAD för den "goda" flygplansmaten.

Greklandet :D (Det är obligatoriskt att ta flygfoton, man bara måste göra det!)

Vi hade en bebis framför oss..

.. Och en bakom! Ganska syöta var dom ;)

När vi landat på Kreta åkte vi buss till hotellet.

Det hade tydligen skett ett missförstånd i bokningen, så vårat hotellrum var inte färdigt städat. Det bjöds på ouzo vid poolbaren så vi satt där och njöt medans vi väntade.

Stranden såg minst sagt lockande ut..

.. Men vi var väldigt hungriga, så vi gav oss ut i jakt på en bra restaurang där vi kunde få mat. Och visst hittade vi en. Karma heter restaurangen. At that moment we became Charlie's angels.

Vi åt varsin grekisk sallad..

.. Medans vi njöt av utsikten från Karma.

Vi gick till hotellet för att fixa oss inför kvällens utgång.

Mat på en restaurang vars namn jag totalt glömt bort.

Vi gick till Tropicano. Här sitter Dea och ser glad ut :D Tropicano hade världens äckligaste strawberry daiquiri, drick aldrig dom!

På Tropicano fann vi ett par skumma norskar.

Vi gick till en annan bar; Splendid!

Där drack vi GODA strawberry daiquiri, träffade Kissie och Amir, skrattade och tjoade..

Och så drog vi även några Foki-poser

Foki lookie

Foki lookie 2

Säg "VOI VITTU"! :D

P.S. Jag tror även att detta var natten som vi dansade på bardisken för gratis strawberry daiquiri :D Synd att det inte finns fotobevis ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv