Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Crazy Crete

Publicerad 2010-05-12 19:36:18 i Resor & Äventyr,

DAG 5

Ärligt talat så somnade vi på beachen denna dag, så jag har inga bilder från dagen.

... Men det blev UTGÅNG :D

 

Vi gick till en restaurang som vi gått förbi varje dag. Dea drack en öl större än henne själv. Fanny blev uppraggad av en jämnårig servitör som var söt men grymt mesig och klängig :'D What a wonderful night!

 

Vi gick till Karma, och där fann vi Bledi och Janis : )

 

Dea var minsann på G ;)

 

Fanny låtsades vara nykter!

 

Vi gick till splendid även denna kväll. Här sitter vi med George(?), han jobbade där! Supertrevlig :)

 

Jag och en annan som också jobbade på splendid. Han heter Alex, han friade till mig :'D Dock missade jag bröllopet, eftersom jag sov (a)

 

Splendid

 

Dea gick och daska dom på röven innan vi gick hem till hotellet. Stackars de hårt arbetade karlarna :D

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv