Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Crazy Crete

Publicerad 2010-05-12 12:28:35 i Resor & Äventyr,

DAG 4

Vi började dagen med frukost på vår balkong (för en gångs skull). Denna dag blev sedan en shoppingdag längs main road.

Sen gick längs stranden tillbaka till hotellet.

 

Turist-Dea är i farten ;)

 

Turist-Fanny :D

 

Av någon anledning bestämde vi oss för att gå upp till main road pånytt. Vi gick vilse bland hotell och gränder..

 

Men vi hittade en mysig trädgård mitt i smeten<3

 

Vi gick till hotellet och fixade oss, sen blev det utgång.. Igen! Givetvis började vi kvällen på Karma. Här har vi raki-flaskorna ; )

 

Vi drack Sex on the beach.

 

Bledi (aka Charlie)

 

Min vän Andrea : )

 

Charlie and his angels ^^


 
Vi gick till Splendid. Jag och Fanny drar tequila. Vi märkte i efterhand att vi är helt synkade :'D Funny stuff! (Btw, jag ber om ursäkt för att ni måst böja ere huvuden åt vänster. AKTA så att ni inte drabbas av nackspärr!!)

Vi träffade ett par trevliga norrmän :D (För övrigt så kryllade hela Kreta av folk från Norge, seriöst!)

 

Bledi och Janis2 kom och hämtade oss från Splendid, och mittinatten fick vi för oss att åka in till Chania.

 

Janis2 och Bledi på en pub/bar/whatever : )

 

Dea och Fanny in action!

 

 

Fanny tyckte inte att ölen var så god.. Kvällen slutade halv 8 på morgonen. Haha :'D

 

Kommentarer

Postat av: bitterfittan

Publicerad 2010-05-12 15:42:49

hur är din onsdag bejb? (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv