Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Crazy Crete

Publicerad 2010-05-11 16:06:47 i Resor & Äventyr,

DAG 3

 

Fanny @ poolbaren

 

Dea kör sin snyggaste pose! :D

 

Som vanligt inledde vi dagen med...

 

Frukost i solen! Deas frukost såg minst sagt inbjudande ut.

 

Uppknuten bikini och en tröja på huvudet (för att slippa solsting) - SOO DEA-STYLE :D

 

Fanny i egen hög person! : )


Varje kväll var det förfest på våran balkong.. Såhär kunde det se ut då Dea åt chips :'D Gud så vi skrattade!

 

På kvällen gick vi och åt på en kinesisk restaurang.

 

Maten var väldigt god..

..men ingen av oss var särskilt hungrig.



.. Så vi roade oss med annat : )


Vi gick till Karma.


På Karma bjöds det på drinkar. Här är en av drinkarna.

Janis(en av dom som jobbar på Karma): Bledi, what the fuck is this?
Bledi(en annan som jobbar på Karma): Umh.. It's like another version of Sex on the beach..
Janis: Ooh.. To me it looks like sex on the toilet


Fanny på Karma medans vi väntade på drinkar.


Bledi fixar våra Strawberry daiquiris.


Janis (aka Tarzan) serverar oss våra drinkar : )


Det stod snygga karar i våra drinkar.. Höhöö!


Janis, Fanny och raki-flaskan :D


Söt dea <3 (Hoppas att hon inte stryper mig nu, love u hanii :) )


Vi gick till Splendid :) What happens at Splendid....


Vi hittade en snigel utanför vårt hotell, den var stor och ful :)

P.S.
Splendid-stämpel på armen = (Glömt bort, dea hjälp!!)
Splendid-stämpel på bröstet = Du e en splendid slut
Splendid-strämpel på röven = Du e en splendid whore


... Jag fick en stämpel på mitt högra bröst. Tack personalen på Splendid?!

Kommentarer

Postat av: Sanníe™

Publicerad 2010-05-11 16:25:38

seems fun :D

Postat av: Fanny

Publicerad 2010-05-11 20:46:28

usch usch usch... snälla sara ta bort bikinibilden på mig? Please :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv