Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Crazy Crete

Publicerad 2010-05-10 21:18:02 i Resor & Äventyr,

DAG 2

Vi började dagen med frukost vid poolbaren

De e viktigt att använda solkräm : )

CooL_TjEj_91

Färskpressad apelsinjuice blev vår stora favorit <3

Vi gick till stranden och låg där och stekte

Det var himla fint!



Vi fick för oss att gå längs "main road" och kika i några butiker. Sagt och gjort! Vi köpte med oss pita gyros som vi åt på balkongen sedan : )

Varje kväll innan utgång gick vi alltid till Karma. Vi lärde känna personalen där, och dom var verkligen jättesnälla. Det bjöds på många drinkar och SANSLÖST mycket raki. Här har vi Frozen Margarita som inte var särskilt frozen eftersom mixern hade pajjat :p


Efter x antal raki-shottar! :'D

Allas våran Charlie, also known as Bledi :)

Denna kväll på Karma var lätt en utav de bästa på hela veckan. Dock var jag lite seg med kameran! Lite senare under natten gick vi mot Splendid, där vi träffade härligt folk.

Ungefär 5 på morgonen började vi gå till hotellet

Sista bilden togs 05:14. Detta är jag och en kille från Norge som var genomsnäll.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2010-05-10 22:05:04

hah, men fy va hemska bilder på jag från dan!

Postat av: RASA svarar

Publicerad 2010-05-10 22:11:32

Nej, du e jetefin <3 : )

Postat av: reader

Publicerad 2010-05-10 23:02:10

Hej! Varifrån är bikiniöverdelen du har på dig på första bilden? Jättesnygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv