Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Kommentar!

Publicerad 2010-03-31 18:01:22 i Frågor&Svar,

Sandraa om Trallalaaa..

hej sara! :D du som verkar kika mycket på kläder via internet, kan dui ge nå tips på nå bra sidor frötutom asos och nelly? :)



SVAR: Ja, det kan jag väl göra. Kan lista några hemsidor jag kikar in på rätt ofta :D
  • Gojane - Finna helt sjukt många par snygga skor där!
  • Desire Clothing - Tydligen populär sida! Verkar lätt att beställa därifrån.
  • Chapnlle - Tar också in lite mer annorlunda kläder, vilket jag gillar.. Och för att inte tala om skorna <3
  • Forever21 - Billiga och fina kläder.
  • Melba - Svensk sida.. Mycket fina kläder!
  • Designer Desirables - Här hittar man (iallafall jag) många fina klänningar
  • Yesstyle - Väldrigt stort sortiment
  • New Look - Påminner lite om asos tycker jag!
  • Boohoo - Härifrån skulle jag vilja beställa hem en helt ny uppsättning me sommarkläder
  • Victoria's Secret - Drömmer om att en dag kunna beställa hem en helt ny uppsättning av snygga underkläder härifrån :D
  • Topshop - Dom har börja frakta till Finland, det har dom int gjort förut.
  • La Redoute - Lite som ellos och haléns
  • Kirameki - Ganska litet sortiment, men söta kläder
  • La Senza - Rätt dyra, men fina underkläder
  • Talkingclothes - Nyligen upptäckt sida. Men fina kläder!
  • Skotrend - Skor skor :D
  • Have2have - Också skor, många fina par hittar man här!
  • Skopunkten - Oftast väldigt billiga skor, snygga också!
  • Brandos - Märkesskor och frakten ingår i priset, vilket är ett plus tycker jag.
  • Skotornet - Har nyligen upptäckt denna sida, men den verkar lovande :D
  • Modezine - Finns en del märkeskläder
  • Urban Outfitters - Gillar skarpt!
  • Nuknuk - Har gaalet snygga väskor.. Dör varje gång ja går dit å kikar
  • American Apparel - Dom har mycket baskläder. Lär vara bra kvalité också.
  • Glitzy - Svensk sida  med superfina kläder!
  • Modegallerian - Egentligen ingen webbshop.. Utan en shoppingportal som samlar produkter från flera välkända webbshoppar. Supersmart tycker jag :D
Många av dessa sidor är ju utländska, så jag brukar använda mig av Valuta.se ifall sidorna inte har egen valutaomvandlare. Lätt som en plätt :D

ENJOY! :D

P.S. Säg till ifall länkarna inte funkar!

Kommentarer

Postat av: Sandraa

Publicerad 2010-03-31 20:31:35

oj tack sara!! :D men levererar alla dom här till finland? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv