Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Onsdag

Publicerad 2010-07-28 18:26:28 i Vardag,

Godkväll världen!

Jag har haft lite feber de senaste dagarna, men idag känner jag mig lite bättre. Lite stegring bara, sådant har ju ingen dött av. Idag var jag till Ladyline och pratade lite, så nu får jag träna en hel månad gratis hos dem. AWESOME! (Tack finaste Jessica, som jag för övrigt saknar väldigt mycket).

Det känns som att sommaren börjar vara slut nu. Sorligt.. Jag vill inte ha höst nu, det kommer att bli så mycket förändring. Missförstå mig inte, jag gillar förändringar. Men nu är fallet så att dea och fanny kommer flytta till Umeå. Bara jag och jessica som lämnar här i skit-Vasa. Faen! Jag dör lite när jag tänker på det.

Kommentarer

Postat av: Dea

Publicerad 2010-07-28 20:20:03

Vi ska träffas ofta endå bejbi! <3

Postat av: jessi

Publicerad 2010-07-29 18:46:04

ja som tur lämnar vi två kvar, så vi har ju varandra iallafall ;) hemskt om nån av oss sku måst lämn ensam hit :/ :D puss! å ja saknar dej med :) måst kom å trän me mej nudå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv