Sara Möller

Kontakt: [email protected]

På stan med Jessica

Publicerad 2010-12-15 21:18:51 i Vardag,

Idag har jag gett julklappshandeln ett försök. Utan resultat! Jag och Jessica har vandrat på stan i ett par timmar och kikat i diverse butiker. På H&M fann jag däremot en eventuell vinterjacka till mig själv, och jag kan lova att jag är i stort behov av en. Jag har inte köpt en ny på.. kan det vara 4 år? Ojoj.. Skall nog till stan imorgon också på förmiddagen tror jag, får se vilken jacka jag tar med mig hem. Och förresten, värt att nämnas; jackan (jackorna) jag fann var INTE svarta. Jag skall INTE köpa en svart jacka. Det måste vara första gången tror jag?

Kommentarer

Postat av: Madelen

Publicerad 2010-12-16 00:05:15

visa den du köper sen :D (om du köper en)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-16 17:46:08

skall du bo hemma när du börjar studera eller flyttar du in ti stan? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv