Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Allt nytt

Publicerad 2010-12-30 23:56:21 i Införskaffat,

Tunika som INTE var på rea, men billig ändå. Måste köpa i fler färger,

gillar den som attan.

 

- Halsband från Glitter (skall ha imorgon på nyårsfesten)

- Strumpbyxor

- Ögonskugga. Innehåller helt fattigt med pigment, men det är H&M's, så jag

förväntade mig inte så värst mycket eftersom den kostade mig 2€

- Sminkpensel

- Lila nagellack av märket Depend

- MUS Glitter-eyeliner Diamond

- Två par trosor för en billig peng

 

+ en halsduk från H&M som ja inte hann ta foto på innan batteriet i

kameran dog. Visar sen! : )

 


Och i torsdags när jag var på julklappsjakt hann jag även komma hem med lite till mig själv också.

 

Tan-färgad väska från H&M.

 

Och här har vi även vinterjackan som jag fyndade för 15€. Jag såg nyss att den

ser helt sjukt bred ut på bild, ser ju roligt ut :'D IRL är den väldigt mycket finare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv