Sara Möller

Kontakt: [email protected]

About yesterday

Publicerad 2010-04-11 12:44:38 i Vardag,

Här sitter och är pigg.. Eller nej, nu ljög jag, jag är fan skittrött.. Men okej, jag måste erkänna att gårdagen var riktigt trevlig (just like the good old days) trots att vi befann oss i lokaaalin.. Vi spelade ölspel (ja, fan av någon anledning blev jag övertalad att vara med i ölspel, trots att det alltid slutar illa) och dansade på bordet. Haha! Kvällen slutade kring 8 imorse.. Och kl 12 blev jag väckt av Dea och Kim.

 

Haha, okej! Jag tänkte smälla upp ett par filmer här,

trots att det är smått pinsamt såhär dagen efter. Såhär spelas ölspel i Replot. OMG!

Här och här finns också två filmer. Detta är

till för dem som befann sig i lokaaalin igår.. Se så pinsamt, skäms på oss x) (Sänk volymen innan ni trycker på play)

 



Kostaterat:

  • Man blir full av vitt vin
  • Man blir ful av vitt vin
  • Man skall inte spela ölspel med vitt vin
  • Blanda inte öl i vitt vin (spy-varning!)
  • Folk blir högljudda i berusat tillstånd
  • Ölspel är inget för mig. Blir ALLTID för full.
  • Man blir pinsam i berusat tillstånd
  • Folk blir sexfixerade i berusat tillstånd
  • Får man en spark på käften är frysta korvar det enda som hjälper

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2010-04-11 13:42:35

hahah fan va braa ;D måst lägg opp all mina å sedan då ja kommer hem :D

Postat av: Dea

Publicerad 2010-04-11 16:14:21

Korv <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv