Sara Möller

Kontakt: [email protected]

tidigare ikväll

Publicerad 2008-06-28 01:29:11 i Vardag,

idag när jag kom från jobbet, tittade jag på tv, somnade, vaknade fixade mej osv osv.. har kännt mej fin hela kvällen, så jävla skönt. bara det att kunna titta sej i spegeln flera gånger i rad och vara nöjd : D då blir man ju glad. det halvtaskiga är att jag bara suttit hemma idag. tittade på gamla Paradise Hotel från tv400. och sedan även den gamla hederliga Scream.. ( lika jävla rädd varje gång XD ) jamen som sagt, hemma var jag hela kvällen. 02:22, känner jag mej fortfarande "fin".. men jag skall ju tamesjutton och sova nu..

"alla andra" skulle förmodligen tycka att jag såg precis likadan ut som vilken annan gång som helst som jag fixat och lagat mej.. men inte jag, jag ser oftast något som jag stör mej på. och allt handlar väl i grund och botten bara om hur jag känner mej just D^Å. men varför kunde jag inte spara "idag-känner-jag-mej-extra-fin"-känslan till nån annan gång.. vem vet när det känns såhär igen? man blir ju så attans glad ^^

nu får ni inte tro att jag springer omkring och tycker jag är så förbannat ful hela tiden, men vissa dagar känns det som något extra : D jag ursäktar för mej, samt mina vrickade, korkade tankar :)

men jag skall faktiskt sova nu.. ENSAM.. jobbar imorgon, 11-17 tror jag.
alexander kom hit?

Kommentarer

Postat av: JOSEFIN

Publicerad 2008-06-28 11:35:00

ha en fin dag!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv