Sara Möller

Kontakt: [email protected]

STÄDDAG och sommarlängtan!

Publicerad 2008-02-27 14:37:04 i Vardag,

jag MÅSTE städa idag, inte för att jag vill. utan för att det BEHÖVS verkligen..

vaknade klockan 12 idag. (mamma, pappa och lillasyster  for till Parra.) det SNÖADE när jag tittade ut, jag som trodde det höll på att bli vår. sitter som bäst och tittar på fina sommarkläder från forever21. DÖR! : |

får sådan sommarlängtan när jag tittar på dessa bilder.


när jag gick ut nian, alltså år 2007.
fy fan vilken bra kväll det var :') (bara dea som fattades)
gah, längtar till sommar!

HOME ALONE!

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2008-02-27 15:26:58

ooh, underbara avslutning :D fan he va bra kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv