Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Mitt i natten, mitt i Tysklandet :D

Publicerad 2008-12-18 00:31:50 i Resor & Äventyr,

Sitter med systers laptop nu. Hon sover här brevid i sängen. Jag och pappa hämtade henne idag på ZOB, så sjukt länge sedan man sett henne. Men hon hade inte blivit längre, och inte blond heller. Men en piercing i överläppen hade hon minsann införskaffat, men jag var beredd.. Hade hört rykten om piercingen hemma vid matbordet..

Idag köpte pappa varsitt par skor åt mej och Lina. Och jag är kär i mina, påriktigt. Dom är här brevid min säng.. Finaste :D

Imorgon så börjar vi köra hemåt, vi kommer att ta båten över till Finland på lördag, om jag minns rätt. Så enligt pappas beräkningar är vi hemma 12:00 på söndag. See you then : )

Borde lägga mej snart, skall upp ganska tidigt imorgon. Gute Nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv