Sara Möller

Kontakt: [email protected]

"är vi slavar under modet?"

Publicerad 2007-11-29 10:20:28 i Vardag,

jag har just skrivit uppsats i modersmål, gick helt bra. vi fick välja mellan några rubriker och jag valde "Är vi slavar under modet?", fick ihop till en uppsats på 5 sidor och helt nöjd. väntar bara på resultatet nu. anywaaay.. idag får jag min efterlängtade nya sääng ^^ m-m-mm..

sitter i datasalen i skolan, min mage skriker så det nästan blir pinsamt, men vill någon vänlig själ förklara vad "nikkaluoktasoppa" är för något, det är nämligen det som bjuds i matsalen idag. HERREGUD!

snart helg igen, och tillochmed lilla-jul. MYSIGT!


--> BIGE!

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv