Sara Möller

Kontakt: [email protected]

villa, film osv ..

Publicerad 2007-06-20 22:58:29 i Vardag,

onsdag idag, herregud vad tiden springen iväg. jag har iaf spenderat tiden med alexander. sådeså

17.6 - alex kom till mej ungefär 5, vi gjorde inte så mycket, tittade på bilder och film och duschade. myskväll

18.6 - alex mamma hämtade oss från replot så for vi till solf. vi tittade på What Women Want, haha kul film! kan inte komma ihåg så mycket annat vi gjorde, kramades kanske?

19.6 - vaknade, kramades, gick till Axet för att köpa mat. sen vi for ti alex (familjs) villa i Sundom, bara han och jag. vi satt på bryggan, pratade och åt godis. sen grllade vi piroger och pommes frites (GRILLADE!!), haha intressant mat, verkligen. nåja, eldade bastu, grillade marshmallows, roligt! badade bastu, så varmt och mysit. kramades, sen sova.

20.6 (idag) - vaknade, gosades i "sängen" en stund, somnade om sen. vaknade av att alex telefon ringde, det var alex mamma. nåja, sen steg vi upp, åt frukost och läste Kalle Anka. haha. städade och sen tillbaka hem till alex. vi tittade på film (The Hills Have Eyes), helt ok film. alexande e söt. sen kom mamma efter mej, kom hem ca 10. städade lite i rummet, satt mej här. och javisst här är jag ännu.


jag skall jobba imorgon, från Arbetspoolen. klockan 1. HOPPAS PÅ SOL IMORGON!


image113

TACK , pusshej. sara

Kommentarer

Postat av: Ewelina Logg

Publicerad 2007-08-03 19:17:06

Halli (:
Hur sätter man en sån här bild där uppe ? :) Fattar inte :D ha de gött (Y)

Postat av: sara : )

Publicerad 2007-08-04 17:39:47

ehum .. svårt att förklara men skall göra ett försök ;)
eftersom jag nu laga bilden i ett inlägg, så högerklickade jag på bilden i min blogg ock tryckte på "kopiera bildadress". sen bör man gå på design när man är inloggad och klicka på redigera stilmall och söka efter det FÖRSTA; " background: #FFFFFF url(http:// .. ......" och klistra in bildadressen. sen bara att trycka på spara.
nu är jag världens sämsta på att förklara men ja hoppas att du fattade ;)
LYCKA TILL!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv