Sara Möller

Kontakt: [email protected]

NIKE AIR MAX 90

Publicerad 2014-10-31 13:42:00 i Vardag,

 
Ni kanske minns dethär inlägget? Jag har med ljus och lykta sökt efter ett par vita Nike Air Max 90 i nästan ett halvår. Det har verkligen varit ett intensivt letande. Det verkar onekligen som att just denhär modellen och färgen är slut nästan överallt. MEN, jag hade höga förhoppningar på att hitta ett par när vi var i Frankfurt. Vi gick omkring i alla möjliga skobutiker och sportbutiker. Efter en hel dag i Frankfurt utan resultat, hade jag nästan gett upp hoppet. När vi gick tillbaka tågstationen innan vi lämnade Frankfurt så bara fanns dom där. I ett skyltfönster låg dom och ropade på mig (tyckte jag mig höra). Jag gick in och frågade efter min storlek, provade den högra, meddelade att jag tar dom, betalade och gick ut. Det hela tog ungefär 2 minuter och 57 sekunder. Jag tror aldrig jag har utfört ett skoköp så snabbt som jag gjorde då. Både Niklas och jag var båda överens om att hela händelsen var något surrealistisk. Vi hade ju redan gått förbi skoaffären tidigare på dagen, men då hade vi gått på andra sidan gatan. 
 
Nu är skorna äntligen i min ägo iallafall. Löjligt bekväma är dom, jag är så nöjd så nöjd. Det är ju kul hur man förändras förresten. Från att vara en tjej som föredrar skyhöga klackar i svart, till att bli totalkär i ett par sneakers i vitt. Det hade man ju kanske inte trott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv