Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Fantastiska tisdag

Publicerad 2015-03-03 19:27:00 i Införskaffat, Vardag,

Jag har ledig dag idag, och det uppskattar jag tokmycket. Jag hade lite svårt imorse att bestämma mig hur jag skulle spendera dagen. Niklas skulle jobba hela dagen och det är ju inte städdag förrän på torsdag (haha, tönt). Jag hade visserligen LEGDAY på träningsschemat idag men till mitt stora förtret har jag återigen någon släng av förkylning. Det var bra i förra veckan och jag höll på som vanligt, då var dock herrn i huset pipisjuk. Nu är han mer eller mindre frisk, men då var det min tur. Vi jobbar i skift, så att säga. 
 
Jag har haft svår separationsångest vad gäller vår julbelysning här hemma. Den är så mysig. Men med mars och våren och allt där till kändes det som att det var dags att ta ner den, MEN på det villkoret att den ersätts med något annat. Jag har länge varit sugen på en såndär tjusig slinga från happylights. Så fick det bli. Jag traskade till stan. Hem kom jag med en ljusslinga med vita bollar. Den passar asbra i vårt vardagsrum. Den är på snudd till mysigare än julbelysningen. 
 
Annat då? Jag har tvättat sängkläderna och bakat en hälsosammare variant av chocolate chip cookies. Niklas gav mig 10500 housewifepoäng när han kom hem. 5000+2500+2000+1000. Hahah. Om ni undrar över poängräkningen får ni fråga honom. Nu sitter jag och myser. Niklas pluggar så jag tänkte försöka passa på att fota ljusslingan.... Gick sådär. Det är ju tamejsjutton omöjligt att lyckas få till en bra bild. Nåja, jag försökte iallafall.
 
Även discokulan har en viktig plats i våra hjärtan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv