Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Ny bloggdesign

Publicerad 2015-01-30 13:29:00 i Vardag,

Sätt inte kaffet i halsen nu.
 
Jag har en del att göra idag, men istället bestämde jag mig att en ny bloggdesign skulle få ta form. Jag känner för en förändring, och eftersom jag inte är den som klipper av mig håret, eller färgar det en annan färg låter jag annat bli offer. Denna bloggdesign känns mera stilren men inte alltför stel. Just the way I like it. Håller fortfarande på att pillar med detaljerna. Det är ett sånt himla jobb att få allt rätt. Får se om jag blir nöjd, annars gör jag om.
 
Jag smsade Bettan och Elin en printscreen på ett designförslag och bad om åsikter. Elin tyckte att designen nog kändes väldigt mig, tråkig och stel. Hahah!
 
Om ni inte ser den nya designen så kan ni pröva att trycka på F5.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv