Sara Möller

Kontakt: [email protected]

T G I F

Publicerad 2015-02-20 09:58:00 i Hälsa och välmående, Vardag,

Godmörrn då, eller är det godförmiddag? Jag var ju lite illamående igår, men idag är det desto bättre. Sitter och äter frulle i skrivande stund. Jag har ledig dag idag, och ska försöka ta vara på den riktigt ordentligt för från och med imorgon kommer jag jobba 8 dagar i sträck, jaix. 
 
Träningen har legat på is nu sen jag blev förkyld. Jag har inte vågat dra igång igen för jag har inte känt mig 100% frisk. Jag har nämligen gjort det misstaget ett antal gånger förut, att "tro" att jag nog är i skick, ansträngt mig, och (inte så) överraskande nog blivit sjuk igen. Höjden av slöseri med tid. Men idag känner jag mig faktiskt riktigt på topp. Kanske drar igång lite försiktigt igen..?
 
Happy friday! 
 

Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-02-20 16:16:22

Gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv