Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Skoldag och brödbak

Publicerad 2015-02-17 20:16:00 i Hälsa och välmående, Inspiration, Vardag,

Skoldag nr 2 av 2 
 
Vi har ägnat åt oss ämnet stress och stresshantering i skolan idag. Jag finner det väldigt intressant och lärorikt, speciellt med tanke på hur aktuellt det är just nu med begreppen stress, utbrändhet, stressrelaterade sjukdomar och allt vad som därtill hör. Det finns så mycket att lära, ska ni veta.
 
I skrivande stund har jag ett litet bröd på gräddning i ugnen. Jag äter ju vanligtvis inte "vanligt" bröd (med undantag när jag är bortbjuden eller dylikt), så ibland får jag ryck och bakar eget. IBLAND. I vanliga fall blir det något lchfbröd. Idag gav jag mig på ett paleoinfluerat recept som jag funnit på en inspirerande blogg jag följer slaviskt → fitnessdreams.se. Jag är ingen naturbegåvning när det gäller bakning om jag ska vara brutalt ärlig. MEN ibland har jag mina moments. Detta var på min nivå. Jag blir tvungen att återkomma senare, huruvuda jag lyckats eller ej.
 
 
Bildkälla: fitnessdreams.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv