Sara Möller

Kontakt: [email protected]

#DRESSGATE #MINDFUCKDELUXE

Publicerad 2015-02-27 23:09:00 i Vardag,

 
Okej. Typ årets mediasnackis. Jag känner mig tvungen att ta detta på tal, detta är något utöver det vanliga. JAG ser klänningen som vit och guld. DEN ÄR vit och guld. När jag vaknade imorse såg jag detta. Fancy klänning, i vitt och guld. Niklas tyckte också att klännigen helt klart var vit och guld, klart som korvspad det. Nu har jag jobbat i 6 timmar, kommit hem och bytt till pyjamas. Bara så ni vet så är klänningen fortfarande vit och guld. Same old, same old.
 
Jag finner detta fenomen ytterst fascinerande, vill liksom förstå mig på. Allt var fridens och fröjdens, rainbows and sunshine osv.. UNTIL.. Jag googlade lite och fann denna bild. ↓ Jag tyckte den var lite smårolig sådär, och visade den åt Jyrran och Niklas som satt och zippade på varsin whiskey och spelade NHL. Dom hade ett good laugh och jag fattade inte riktigt grejen.
 
DOM BÅDA SER NU ALLA BILDER PÅ KLÄNNINGEN I BLÅ OCH SVART. Herre min hatt, what is happening? Niklas och Jyrran anser nu att klänningen är blå och svart. Hur är detta ens möjligt? Jag undrar om det här har något med whiskeyn att göra. Jag trodde att dom drev med mig, dom trodde att jag drev med dom. Ljudnivån här i lägenheten sköt till ungefär trehundrasjuttiofem decibel. Niklas och Jyri skrek som två små tösabitar och studsade på stället som om dom vunnit varsin miljon på lotto, totalt mindfuckade.  Jag kan köpa att en del ser klänningen som vit/guld, och en annan skara ser den blå/svart. Fine. MEN att samma par ögon mittiallt ser raka motsatsen. EXPLAIN THAT TO ME. 
 
Jag tror jag behöver en whiskey.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-27 23:57:27

Robin såg den som vit/guld endast en gång men i övrigt bara svart/blå. Efter att ha ansträngt mig halva dan såg ja för en sekund en blåsvart. Men nu e den vitguld igen....

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-27 23:57:28

Robin såg den som vit/guld endast en gång men i övrigt bara svart/blå. Efter att ha ansträngt mig halva dan såg ja för en sekund en blåsvart. Men nu e den vitguld igen....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv