Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Alla hjärtans dag

Publicerad 2015-02-14 14:16:19 i Vardag,

Glad alla ♥-ns dag på er alla!
 
Dagen till ära fick jag blommor av min Niklas (uuh, haters gonna hate). Jag blev väldigt glad förstås, är en riktigt sucker för blommor. Jag fick dem egentligen redan igår, för de skulle inte ha överlevt tills idag annas. Köpte tulpaner (vill skriva tulipaner) åt mig själv igår också. Nu är det himla trevligt i lägenheten med tulpaner på vardagsrumsbordet och rosor på köksbordet. Lite vårfeelis. Mojs. 
 
Idag är en bra dag. Vaknade brevid Niklas (as usual♥), jag gav honom min lilla valentines-överraskning, dvs favvochoko och en skraplott. Vi har ätit frulle, kollat ett avsnitt Suits. Nu är karln på gymmet och när han kommer hem ska han få håret klippt. Vi har även veckohandlande på schemat idag. OCH FÖRSTÅS, ikväll ska vi äntligen se 50 shades of grey. *stuDsar upp oCh neEeeEer* Och sen som grädden på moset tänkte jag vinna på lotto ikväll. Bara för att jag kan.
 
Vad ska ni göra idag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv