Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Rakt hår med Ghd V Gold Classic

Publicerad 2013-11-27 18:21:00 i Vardag,

Oftast när man ser mig offentligt har jag den här frisyren. Varför det? Mitt hår är såhär av sig själv. Jag har självlockigt hår och börjar därmed se ut såhär i huvudet när jag fönar det. Mycket nöjd är jag! Mitt hår är mitt starkaste kännetecken skulle jag vilja påstå.
 
Jag fällde min plattång i golvet i sommras, och värmeplattorna sprack i tusen bitar. Frisören inom mig grät. Jag är ganska beroende av en plattång eftersom jag nästan alltid plattar topparna om de pekar åt massa konstiga håll, och ibland vill jag också variera mig lite och platta håret. Så ni kan ju tänka er hur frisören inom mig jublade när min älskade pojkvän gav mig en ghd v gold classic plattång i födelsedagspresent. Så med följande tre ting kan man göra underverk i mitt hår.
 
Kérastase Elixir Ultime  +  L'Oreal Texture Expert Smooth Ultime  +  Ghd V Gold Classic Styler
 
=
 
Bör tilläggas att jag nog tidigare plattat mitt hår, men då har det oftast gått åt mer än 35 minuter. Och man har ju inte all tid i världen heller. Men min nya plattång tog det 15 minuter att platta hela mitt tjocka hår, passé för passé, så som jag har blivit lärd i skolan, med kam i vänster hand och plattången i höger :) P.S. Spana in glansen!

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2013-11-27 21:39:45

Man måst ju bara älsk GHD jag å vill ha :D å huudå va snäll pojkvän du har :) var hittar man en sån?? :P

Svar: Eller hur :) Bästa uppfinningen ever! Haha, angående pojkvännen så har ja int riktigt nå vettigt svar :D
RASA

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-06 17:32:43

Du har en utmaning på min blogg

Postat av: Madicken

Publicerad 2013-12-06 17:33:15

Du har en utmaning på min blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv