Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Sista helgen i september

Publicerad 2012-09-30 22:26:00 i Vardag,

________________________________________________________
I fredags var jag på uv-party med min fina Janine, och det blev att dansa nykter för min del. Förutom att dansa så stod vi och asgarvade åt våra mustascher vi målat med uv-kritorna, haha. På lördag kom Aaron och Aamos hit, så vi tittade på Lejonkungen och sånt. Större delen av söndagen (idag) spenderades i min Onepiece med Harry Potter-boken i högsta hugg. Men ikväll var vi faktiskt på bio jag, Elin, Natalie och William(Elins boyfriend). Magic Mike såg vi. Woah! William var dock inte så förtjust i filmen som vi andra var, och stackaren var den enda manliga besökaren i biosalongen. Han sov ungefär halva filmen.
 
Anyways.. Utöver detta så har jag jobbat. Och nu tänkte jag drunka i HarryPotter-boken innan jag går och lägger mig. Oktober månad och skolan väntar imorgon, och kundarbete står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv