Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Min bebis <3

Publicerad 2010-09-30 22:05:18 i Vardag,

Min bebis, alltså min dator, hade lite problem här för några dagar sedan. Den hade blivit otroligt slö, mailen fuckade up sig osvosv.. Igår var jag till Alexander (läs: datanörden), han agerade datanörd i 3 hela timmar. Jag lärde mig vad defragmentering är och lite sånt. Himla snällt av honom att fixa min (vad han kallade för) skrothög! Min externa hårddisk fuckade up sig i måndags förresten.. Den reagerar inte med datorn och jag är lite i panik. Alla mina bilder och videoklipp finns där.. Studentfoton, kretafoton.. ALLT! Jag lämnade hårddisken där, så skulle Alexander se vad han kunde göra.

Min mail förresten! Den är tillbaka. Tog kontakt med solution center och svarade på några frågor och shit så de kunde förstå att jag var ägaren till kontot. Så jag fick återställa lösenordet! Det är en sådan himla lättnad. Bara detdär med hårddisken fixar sig så är allt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv