Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Present

Publicerad 2010-11-30 22:16:56 i Vardag,

Födelsedagspresenten från SWE. Fick i fredags när vi var på amarillo :)

Dea och Fanny har köpt boken Linas kvällsbok 1&2*, godis som smakar hallonbåtar (♥).

Och Sally Hansen nailgrowth miracle, det är det enda som får min naglar att växa

och gör så att de inte skivar sig. Det gör verkligen underverk! Ni borde pröva!

Tack sötnosar i SWE!

 


(*Nu har jag inte hunnit läsa en bok på gud vet när.. Det måste ha varit till studentskrivningarna i början av året. Jag blev väl kanske lite avskräckt.. Men jag måste nog ta mig i kragen nu. Jag älskar böcker!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv