Sara Möller

Kontakt: [email protected]

ABISITZ - kriminaltema

Publicerad 2010-01-31 19:16:57 i Vardag,

Sitzkommitén hade verkligen lyckats. Sitzen var superrolig (om vi bortser från att folk började pysa hemåt redan efter 1-tiden.. BU!). Vi sjöng snapsvisor, tjoade och trallade. Och alla var så fint utklädda. Gjorde man något "olagligt" fick man straff (t.ex. bli spankad av emma, sjung bä bä vita lamm, bli sprutad i ansiktet av Eff). Det enda jag led av under kvällen var att vi var tvugna att springa utomhus ifall vi var kissnödiga eftersom rören tydligen hade frusit. Jag bör även tillägga att vi i 3B vann en "spring-me-ett-ägg-på-en-sked-i-käften-tävling". Bäst!

Världens bästa Jessica


Världens bästa Dea


Straff: "Bli sprutad i ansiktet av Eff"


Världens bästa Fanny


Straff.


Björnligan


Snygga fångar (aka Jennifer Joanna och Janine)


PARTEEYH


Härliga människor i min årskurs


Några flickor från 3B


Har ingen aning om/när jag har fotat denhär bilden.. (Enligt kameran kl 23:11)

Andreas var i stan, och på något vänster tog även jag mig in till stan där kring 2-tiden. Andreas och c/o kom från O'malleys vilket sedan resulterade att vi hamnade på Royal.. Jag skämdes en aning där i min polisutstyrsel, men det bjuder jag på : ) Nattmat, taxi och SEN var vi hos Andreas. Somnade ungefär 06:04..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv