Sara Möller

Kontakt: [email protected]

RUBBAT.se

Publicerad 2009-12-29 22:25:32 i Vardag,


Eftersom jag själv är ganska duktig på att smsa fel, så är det hiskeligt roligt att läsa om när andra har gjort det :D

SMS skickat till: Mamma
Skulle egentligen till: Min pojkvän
Meddelande: Vill ha kooooooooorv ;)
Svar: Okej. Jag lagar det ikväll då? Choritzo?


SMS skickat till: Trekant-Jonas
Skulle egentligen till: En tjejkompis
Meddelande: Jag hade trekant med Jonas och Martin igår…fan va stor Martin va!! Jonas va mest ivägen, haha…va gör du? Kan jag ringa? :)
Svar: Tack som fan. Tips är att du rakar dig!!!!!!!!!!!!


SMS skickat till: Pappa
Skulle egentligen till: Min polare John.
Meddelande: Ta med en kondom ikväll. Jag kmr få till det med Fanny.. ^^
Svar: Ansvarsfullt! Bra!


SMS skickat till: Chefen
Skulle egentligen till: Hugo (min pojkvän)
Meddelande: Jag älskar hur du tog mig och bestämde över mig igår…ta mig hårdare idag!!!
Svar: Är jag så hård? ;-)

Kommentarer

Postat av: Sandraa

Publicerad 2009-12-30 18:25:52

hahahaa! :D guud så roliga!

Postat av: emelie

Publicerad 2009-12-30 21:23:37

felsms.com finns mera :)

Postat av: sofia

Publicerad 2009-12-31 12:39:11

hhahahaha!! Hede gjord no min dag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv