Sara Möller

Kontakt: [email protected]

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!

Publicerad 2008-12-31 14:58:47 i Vardag,

Hejdå 2008

VÄLKOMMEN 2OO9

Året som nu varit och farit har varit bra eller mindre bra om vartannat. Men överlag
ett ganska dåligt år för min del, psykiskt! Men därför tackar jag dom som
stått brevid mig hela tiden och ställt upp för mig. TACK<3
MEN det kommande året kommer att bli mycket bättre, och jag vet det.


Ikväll kommer jag att vänta in det nya året i allas våran egen UF-lokal.
Låter lite tragiskt, men jag tror faktiskt det blir bra denna gång. Dock har jag
lite ångest angående klädsel. Skorna e ju klart redan. Men jag vet inte om
jag skall ha klänning, eller kjol. Men det återstår att se.
Jag kommer trippa runt i mina finfina skor bland massa fina människor och se finfina
raketer och skåla när klockan slår 00:00. Ny dag, NYTT ÅR!


Kommentarer

Postat av: alicia

Publicerad 2008-12-31 15:43:50

got nytt år!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv