Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Änglagodis

Publicerad 2007-12-26 20:51:51 i Vardag,

aja, en till värdelös dag av jullovet. jag skulle ha farit till alex, men en del grejer kom emot. ( tack så jävla mycket >_< ) nu sitter jag här, deas pappa kom just in med något som heter änglagodis tror jag, ser knepigt ut. nästan som myror som man alltid bakade i dagis då man fyllde år :D vatten och änglagodis, det är grejer det : ) dock har jag inte vågat smaka på skapelsen ännu.

min vän deas mami och papi är här nu, dom är nästan alltid här :D hah! hör hur de sitter i vardagsrummet och tittar på Sunes Jul. som om man inte hade bättre för sej en onsdagskväll. iofs är det ganska roligt, och själv sitter jag ju här. men har dock inga planer att joina, för jag tänker ta mej tid att kiiika på de sista avsnitten av ANTM säsong 9. punkt


saknar alex, han skickade mess alldeles nyss! han e jättesöt!


" lallalalaaa.. nu vaknar staden långsamt och jag är full igen, snön hyr ut sin oskuld för skiten bara känns.. lala laaalaa ... "
kent - columbus

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv