Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Organic

Publicerad 2015-02-13 12:46:00 i Hälsa och välmående, Införskaffat,

Visste du att din hud absorberar det du smörjer in den med? Har du någongång kollat upp vad dina skönhetsprodukter och hygienartiklar innehåller? Vad tror du händer när kemikalier kommer in i kroppen? Egentligen borde man ha som regel att det man väljer att sätta på huden ska kunna ätas, det ska vara naturligt. Kollar man INCI-listan på en "vanlig" deodorant t.ex. så kan man mycket troligt finna x antal allergiframkallande och hormonstörande ämnen. 
 
När det kommer till ansiktsvård har jag i snart två år använt mig av Rosenserien, jag är helnöjd. Jag hade länge varit på jakt efter en bra OCH billig deodorant som inte innehåller varken aluminium eller alkohol, men som inte heller luktar trä. I somras fann jag → Urtekrams Roll-On Deo Crystal Aloevera. Jag helgillar den verkligen, doftar fräscht. Igår såg jag att citymarket även hade denna, Rose. Var helt enkelt tvungen att nappa åt mig en för att testa! Denna får också gott betyg. 
 
Urtekram levererar kvalité, as usual! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv