Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Svar på kommentar

Publicerad 2011-09-30 15:28:56 i Vardag,

Elina om Från nya H&M:
E Arne en han lr hon? Ja tänkt då du kalla den för "henne" men har ett pojknamn? :D


SVAR: Hahah, jag förstår att detta skapar förvirring! Men hon råkar bara va en tjej som oturligt nog fått ett pojknamn. Jag tycker det är ack så vackert :D Anledningen till detta var att min lillasyster döpte kattkullen så fort de ploppat ut. Berta, Arne och Ove Sundberg blev det :) Ibland heter hon Pojk-lotta, det är hennes alternativa namn. Personen i fråga som ligger bakom detta får själv träda fram! :D

Arne är världens underkatt. Hon har en tå för mycket på varje fot, så hennes gigantiska tassar ser ut som små händer ^^ ♥

Kommentarer

Postat av: alex

Publicerad 2011-09-30 20:23:44

Jag träder fram :) faktiskt så e de int jag som kommit på namnet från början, de va ine (tror jag?) som sku få en katt och tänkt döp henne till pojk-lotta, men så blev de ingen katt, så jag fråga om jag fick döpa min katt till pojk-lotta om jag någonsin fick en. världen behöver en katt som heter pojk-lotta...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv