Sara Möller

Kontakt: [email protected]

I am alive

Publicerad 2009-02-24 22:56:50 i Vardag,

Jo, jag känner mej skyldig att meddela att jag (mot all förmodan) nog är vid liv.. I alla fall nästan.. Fanny är ännu borta, vilket betyder att vi (jag och dea [+ alexander x 2] ) fortfarande har ansvaret för hennes hus.

Alex har legat hela dan, han har näst intill 40 graders feber kostaterade vi nyss.. Lilla söta stackare! Om man skall vara exakt; 39,8 trost febernedsättande.. Inge trevligt alls! Själv har jag lite stegring och ont i halsen, men jag känner mej fullt frisk. Eller så är Alex så sjuk att jag känner mej frisk, han är knappt kapabel att ta sej till toaletten.. :(

Vad göra? : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv