Sara Möller

Kontakt: [email protected]

jobb x2

Publicerad 2008-06-30 21:48:26 i Vardag,


idag steg jag upp klockan 8. eftersom jag idag jobbade min första dag som lekledare, började 09:30 men eftersom vägen är lång och min vespa brummar i 55km/h så var jag tvungen att ge mej iväg innan klockan 9. jamen själva "jobbet" var ju helt roligt : ) jag fick ju leka med barn.. det var trevligt!

klockan 11:30 slutade jag, körde hem.. jag tog en kudde och lag mej på studsmattan och solade.. SOMNADE.. när jag vaknade var det bara att hoppa i duschen, fixa sej lite och dra iväg till Arken (där jag vanligtvis jobbar). tiden gick långsamt, men efter 6 timmar drog jag mej hem, och här sitter jag nu : )

ska bara titta tv och nått sånt nu..

imorgon är jag ledig fråg Arken. så det blir bara 2 timmar jobb imorgon. dessvärre skall jag städa mitt rum.. har varit lite slarvig med det på sista tiden .. : (

Kommentarer

Postat av: IdaBjörck

Publicerad 2008-07-01 14:55:03

jobbigt att man ska behöva gå upp kl 8 :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv