Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Here we go weekday two, may things go well with all you do

Publicerad 2015-03-17 09:57:00 i Vardag,

Gomörra. Det var inte igår. Inte i förrgår heller. Idag är min första ledig dag på över en vecka från både skola och jobb. Det är något alldeles speciellt att stiga upp ur sängen morgnar som dessa. Bara det att man har en ledig dag känns ju lite speciellt, men när solen skiner in genom fönstret och termometern visar plusgrader, AH!!
 
Dagens frukost blev en smoothie bowl toppat med granola. Granolan gjorde jag själv igår. Det var första gången jag provade svänga ihop en sats. Resultatet? Jag äro mucho nöjd, definitivt en ny favorit.
 
Annars då? Jag har planerat in en evighetslång promenad idag. Mina långpromenader brukar bli ut till bostadsmässoområdet i Sunnanvik. Att bo där hade ju inte varit helt tokigt. Så himla tjusigt! Men promenaden, ja. Planen är alltså att jag ska samla all D-vitamin jag hinner innan vintern kommer tillbaka. Jag har nämligen hört att den är på intågande om några dagar igen. Jag vet faktiskt inte hur väderprognoserna ser ut, men jag vågar inte kolla heller. 
 
Önskar er en fin tisdag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv