Sara Möller

Kontakt: [email protected]

The bags under my eyes are Prada

Publicerad 2015-02-16 19:30:00 i Tv, Böcker, Film & Musik, Vardag,

Trött tjej här, hej. Vet inte om det fortfarande är seg-flunssan som spökar, men jag har varit galet trött de senaste dagarna. Jag har haft skoldag idag, det var väldigt lärorikt som vanligt, men jag gäspade ungefär var tredje sekund. Nästan. Somnade på stört när jag kom hem och fick slänga mig i soffan.
 
Jaha, och min lediga helg rusade förbi i rekordfart. Alla hjärtans dag var mucho perfect. Filmen, 50 shades of grey, var helt över mina förväntningar (inte alls platt och känslolös som många recensenter menar). Det var snyggt filmat och soundtracket var vansinnigt bra. Jag har helt snöat in mig på Ellie Gouldings ljuva stämma i låten Love me like you do. Filmscenen när just den låten spelas gav mig rysningar av välbehag, så himla fint. Sen att jag går omkring och sjunger låten konstant, dag och natt, börjar kännas tjatigt. Niklas var inte sen med att lägga märke till det, men han har vant sig nu tror jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv