Sara Möller

Kontakt: [email protected]

Readly

Publicerad 2015-02-19 10:52:00 i Vardag,

Goddag! Jag ligger fortfarande i sängen såhär dags. Jag vet inte om jag är paranoid, men Niklas informerade mig häromdagen om att det går vinterkräksjukan på hans jobb, och nu ligger jag här och mår inge vidare. Tänker glada tankar och hoppas att jag endast inbillar mig, för jag har nämligen jobb kl 13:30.
 
Roar mig med Readly, den perfekta appen. Jag gillar att läsa och lägger gärna pengar på tidningar av alla de slag. Weell.. Not anymore! Readly samlar alla tänkbara tidningar i sin databas. Jag kan spendera timmar på dethär viset. Genialiskt! Appen kostar enbart 10€ per månad, vilket är en struntsumma om man jämför med vad EN papperstidning kostar. Dessutom får man prova gratis i 14 dagar. Hur bra?
 
 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2015-02-19 16:36:22

Jag är också ett stort fan av Readly, himla praktiskt med tanke på att man ändå sällan läser tidningar fler än en gång :) Googla readly och 3 (det där svenska telefonbolaget), så borde du hitta en sida där du får två gratismånader! Det har funkat jättebra, och sedan kan man registrera en ny mailadress och få fler månader ;)

Svar: Ja, praktiskt var ordet! :) Tusen tack för tipset, ska kolla upp det ;)
sara91.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv